Workspace Management

Hvad er Workspace Management?

Workspace Management er en central styring af alle elektroniske enheder på en arbejdsplads eller skole.

Alt med en IP-adresse kan styres; Møderumsbookning, trådløs opkobling og elektroniske opslagstavler.

Det er en enkel, skalerbar og effektiv styring af elektroniske enheder og dets indhold i forskellige områder.

Hvorfor er Workspace Management smart?

  • Det giver dig et forbedret informationsflow

  • Det giver dig en økonomisk gevinst i form af mindre energispild

  • Det betyder Co2 besparelser – og et grønnere regnskab

Bruger du Microsoft Office 365 i forvejen, kan du med fordel bruge SONY Teos. Du benytter bl.a. skabeloner fra Office 365, som du kender i forvejen – og SONY Teos er ikke dyrt.

Kantinen der ønsker at minimere madspild

Kantinen bruger skærmene til at minimere madspild. Ud fra både et økonomisk og et grønt perspektiv.

Hvordan?

Sidst på dagen, kan kantinen tilbyde evt. rester billigere til medarbejdere/studerende, for at minimere evt. madspild, og støtte op om grønnere fokus og bedre CO2 regnskab.

Ledelsen der ønsker adfærdsændringer

Ledelsen kan f.eks. bruge skærmene til at få folk til at gøre noget specielt – f.eks. komme affaldet i affaldskurven. Adfærdsregulering.

Hvordan?

En info skærm viser først, hvor affaldet skal anbringes – og efterfølgende, når affaldet er lagt i affaldskurven, viser skærmen hvordan du er en del af en statistik. F.eks. hvor mange der i dag har kommet noget i affaldskurven.

Ledelsen der ønsker instruktioner ved f.eks. brand

I forbindelse med en eventuel brand, bombetrussel eller lign. Kan skærmene informere præcist, hvordan den enkelte skal forholde sig.

Hvordan?

Fra centralt hold kan man overtage alle skærme, og informere om situationen klart og entydigt evt. med tegninger og illustrationer. Man kan fortælle, hvilke forholdsregler man skal tage samt hvilken vej, der skal bruges til at forlade bygningen.

Det skaber mindre forvirring og panik i en presset situation.

Ledelsen som ønsker også at bruge skærmene som samarbejdsværktøj

Har man en signage skærm på steder, hvor de studerende eller medarbejderne samarbejder eller holder møder, kan de studerende/medarbejderne logge sig trådløst på skærmen og bruge den til f.eks. videokonference eller samarbejdsværktøj. Når der ikke er logget nogen på skærmen, går skærmen automatisk tilbage til signage.

Her virker SONY Teos

SONY Teos kan afvikles via en app, direkte fra Sonys monitorer. Har du et eksisterende udstyr du ønsker at benytte, så kan der tilkøbes en Teos player til kr. 650,-, som gør systemet kompatibelt med alt, der har HDMI indgang.

Det er ikke dyrt

Det eneste man skal bruge for at komme i gang er en server, hvor standard softwaren placeres. Indkøb af standard softwaren er en engangsinvestering.  Standardsoftwaren styre alt.  Brugere og administratorer kan oprettes med forskellige rettigheder.

Når du ønsker en facilitet/ny funktion, så køber du en licens til den, derefter ejer du licensen. Der er ingen månedlig afgift, hvilket gør systemet særdeles pris interessant på bare kort tid.

Licenspriser på de forskellige faciliteter/funktioner ligger på mellem 600 kr. og 1600 kr.

Det er nemt

En bruger kan oprettes med rettigheder til at opdaterer en eller flere sider på udvalgte skærme eller dem alle. Brugeren skal ikke igennem et stort signage kursus, men blot udfylde en template, der er lavet i powerpoint eller excel. Brugeren mailer den nye template direkte ind i systemet, og det er opdateret. 

Vil du vide mere om Sony Teos – og de mange forskellige muligheder med Workspace Management?

Udfyld og send nedenstående formular – så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt. Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 87 45 60 90.