Køb AV-og videoudstyr på SKI 02.70
Dynamisk indkøbssystem til indkøb af AV-løsninger såsom projektorer, skærme, lydudstyr, videokonferenceudstyr, digital signage, overvågning af AV-udstyr mv. samt tilknyttede ydelser i form af service, installation, rådgivning, mm.
I det dynamiske indkøbssystem er sortimentet ikke fastlagt på forhånd. Det betyder, at aftalen følger med den teknologiske udvikling, hvor hvert indkøb fastsættes direkte ud fra den offentlige organisations indkøbsbehov. Det er således en fleksibel aftaleform.
Når en organisation offentliggør sit indkøbsbehov i systemet, beslutter organisationen selv, hvordan forskellige evalueringsparametre skal vægtes. Dermed kan man skrue evalueringen sammen, så indkøbet skræddersyes organisationens indkøbsstrategi. Der kan evalueres på en lang række parametre, når der foretages et konkret indkøb, fx omkostninger, miljøvenlighed, funktioner, æstetik, innovation, leveringsvilkår, brugervenlighed og genbrug.