• Link to LinkedIn
  • Link to Facebook
  • Link to Mail
  • Nyheder
  • Arrangementer
    • Munkebjerg Hotel – Open Day
    • Hybridundervisning – Open Day
  • Job
  • Kontakt
    • Teamet
+45 87 45 60 90
AVDAN
  • Forside
  • Løsninger
    • Billede og skærme
      • Skærme
      • Touchskærme
      • LED skærme
      • Infoskærme
      • Mødebooking
      • Projektorer
    • Betjening
      • Touchbetjening
      • Trykknapbetjening
      • AV Management
    • Lyd
      • Højttalere
      • Mikrofoner
      • Teleslynge
      • Akustik
    • Online møder
      • Videokonference
      • Bring Your Own Device
      • Microsoft Teams Room
      • Zoom Rooms
      • På tværs af platforme med Pexip
    • Præsentation
      • Trådløs skærmdeling
      • AV over IP
      • Streaming
    • Kontrolcenter / kontrolrum
      • Kontrolrum
      • Skærme til kontrolrum
      • Styring
      • Hardware-sikkerhed
  • AV-rådgivning
  • Kundecases
  • Support og service
    • Fejlmelding
      • Har du et produkt, der ikke virker, som det skal, kan du nemt og helt enkelt fejlmelde produktet her.
    • Fjernsupport
      • Vi yder fjernsupport via Teamviewer. Den får du adgang til her.
    • Support og service
      • Du er aldrig alene – heller ikke efter endt installations fase. Vores AV support sikrer dig de bedste teknikere, så du kan føle dig tryg, og hurtigt er oppe og køre igen.
  • Om os
    • Fakta om AVDAN
      • En 100 % danskejet virksomhed, grundlagt på et solidt fundament af erfaring.
    • Vision, Mission og DNA
      • Vi rådgiver, udvikler og implementerer den bedste løsning for dig. Og drifter, servicerer og vedligeholder den bagefter, så du kan være sikker på en løsning, der virker. Alt sammen med udgangspunkt i vores DNA.
    • Vi tager grønt ansvar
      • Vi tager gerne vores del af ansvaret for den bæredygtige udvikling. Det gør vi med miljøvenlig CSR-politik og løsninger, som bidrager til en grønnere hverdag.
    • Certificeringer
      • Vores certificeringer er din sikkerhed for højt fagligt niveau – og den bedste AV-løsning.
    • AVDAN på SKI-aftalerne
      • SKI 02.70 – det optimale valg
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Søg
  • Menu Menu

AVDAN Service og Support

Når du køber AV-udstyr hos AVDAN, er du aldrig alene – heller ikke efter endt installation.

AVDAN Service og Support har en række forskellige tilbud, som alle har fokus på at sikre dig og dit udstyr bedst muligt.

Fælles for vores service og supporttilbud er, at de bliver udført af veluddannede AV-teknikere med de nødvendige kompetencer og certificeringer.

Hos AVDAN møder du nogle af branchens tungeste profiler og mest erfarne teknikere indenfor kombinationen AV, UC og IT.

Det betyder, at du kan føle dig helt tryg.

Hvis uheldet er ude: Så sørger vi for, at du er hurtigt oppe og køre igen.

Follow a manual added link

SERVICE OG SUPPORT HOS AVDAN

Dine forskellige muligheder.

Follow a manual added link

FIRSTLINE SUPPORT

Én fast linie ind til vores support, hvor du bliver mødt af teknisk ekspertise, som sikrer dig den rigtige hjælp – hurtigt.

LÆS MERE

Follow a manual added link

AV-SERVICEEFTERSYN

En grundig gennemgang og vedligeholdelse af dit eksisterende AV-udstyr.

LÆS MERE

Follow a manual added link

SERVICE- OG SUPPORTAFTALE

En fast aftale som sikrer, at du løbende får vedligeholdt dit AV-udstyr, og at du har prioriteret adgang til supportfunktionen.

LÆS MERE

Follow a manual added link

SERVICE PÅ KLIPPEKORT

Et Avdan “Serviceklippekort” på enten 10, 25, 40 eller 80 klip. Det er helt op til dig.

LÆS MERE

Follow a manual added link

GRATIS SERVICETJEK

En gennemgang af din nuværende AV-løsning, hvor vi helt konkret kigger på din situation, dine behov og dine muligheder.

LÆS MERE

Firstline support

Uanset hvilken type hjælp du har brug for til din AV-løsning, så sidder vi altid klar til at hjælpe dig. Med vores firstline support er du sikret hurtig adgang til service af din AV-løsning.

Vores firstline support hjælper dig med effektivt at definere problemet, og sørger for at lige netop de teknikere, som kan løse din udfordring, får besked. På den måde sikrer vi den kortest mulige vej til service og support hos AVDAN.

First Line support - Ring 4696 9696

AV-serviceeftersyn

Et AV-serviceeftersyn er en grundig gennemgang og vedligeholdelse af dit AV-udstyr for at sikre, at det fungerer optimalt.

Hvor, hvornår og hvor tit

Du bestemmer selv hvor, hvornår og hvor tit du ønsker et AV-serviceeftersyn. Med AV-serviceeftersynet, er du med til at sikre, at dit AV-udstyr fungerer, samtidig med at du kan få input og inspiration til forbedringer eller videreudvikling af din løsning.

Serviceeftersynet er forbyggende, og kan også fås som en fast del af en Service- og supportaftale hos AVDAN.

Et AV-serviceeftersyn indeholder

  • 1

    Visuel inspektion af udstyrets tilstand, hvor vi kontrollerer for synlige skader eller slid på både udstyr, kabler og tilslutninger.

  • 2

    Test og afprøvning af udstyret. Både billed- og lydkvalitet testes og kalibreres, hvilket typisk betyder, at både lysstyrke, kontrast, farvebalance og lydniveauer justeres for optimal ydeevne.

  • 3

    Software og firmware opdateres til de seneste versioner, og der implementeres relevante patches eller fejlrettelser.

Forrige Forrige Forrige Næste Næste Næste
  • 4

    Højttalere og mikrofoner testes og justeres for at sikre klar lydgengivelse og optagelse.

  • 5

    Efter endt servicetjek udformes en servicerapport om udstyrets tilstand, de udførte opgaver og eventuelle anbefalinger til yderligere forbedringer eller udskiftninger.

Forrige Forrige Forrige Næste Næste Næste
  • Visuel inspektion af udstyrets tilstand, hvor vi kontrollerer for synlige skader eller slid på både udstyr, kabler og tilslutninger.
  • Test og afprøvning af udstyret. Både billed- og lydkvalitet testes og kalibreres, hvilket typisk betyder, at både lysstyrke, kontrast, farvebalance og lydniveauer justeres for optimal ydeevne.
  • Software og firmware opdateres til de seneste versioner, og der implementeres relevante patches eller fejlrettelser.
  • Højttalere og mikrofoner testes og justeres for at sikre klar lydgengivelse og optagelse.
  • Efter endt servicetjek udformes en servicerapport om udstyrets tilstand, de udførte opgaver og eventuelle anbefalinger til yderligere forbedringer eller udskiftninger.
Er du mere på udkig efter en fast løbende aftale, hvor vi har initiativet?

Et AV-serviceeftersyn udføres altid inden en Serviceaftale kan indgås på eksisterende udstyr.

Serviceeftersyn er forbyggende og en del af en Serviceaftale hos AVDAN.

Fast service- og supportaftale

Du har også mulighed for at tegne en fast Service- og Supportaftale, som passer præcis til dit behov og udstyr.

En fast AVDAN Service- og Supportaftale inkluderer typisk en række forskellige elementer, herunder regelmæssige serviceeftersyn af dit AV-udstyr. Aftalen sikrer, at du løbende får vedligeholdt dit AV-udstyr, og at du har prioriteret adgang til supportfunktionen.

Service- og Supportaftalen kan omfatte alt fra projektorer, LED-skærme, multitouchskærme, lydsystemer, mikrofoner, programmering til avancerede videokonference-systemer og kontrolrum. Aftalen sikrer, at udstyret

Før vi kan indgå en Serviceaftale på dit eksisterende udstyr, udfører vi altid et indledende Serviceeftersyn.

AV-Service- og supportaftalen indeholder

  • Regelmæssige AV-serviceeftersyn: Planlagt vedligeholdelse af udstyr for at sikre pålidelighed og forlænge udstyrets levetid.

  • Fejlfinding og reparationer: Hurtig reaktion på eventuelle problemer eller fejl, der måtte opstå med udstyret, herunder on-site reparationer eller udskiftninger.

  • Softwareopdateringer: Vi sørger for, at alt software bliver opdateret til de nyeste versioner i forbindelse med de regelmæssige serviceeftersyn for at sikre optimal ydeevne og sikkerhed.

  • Teknisk support: prioriteret adgang til ekspertrådgivning og support, når det er nødvendigt.

Fordele ved AVDAN Service- og Supportaftale

  • Øget driftssikkerhed: Når du vedligeholder dit udstyr, er der mindre risiko for at udstyret fejler eller svigter.

  • Tidsbesparelse: Med en vedligeholdelsesaftale skal du bruge mindre tid på at håndtere tekniske problemer.

  • Langsigtet værdi: Vedligeholdt og opdateret udstyr holder længere og giver bedre ROI.

  • Økonomisk forudsigelighed: Med en fast serviceaftale er omkostningerne forudsigelige.

  • Du skal ikke selv huske at tilkalde service – vi informerer dig om, hvornår det er tid til næste servicebesøg.

  • Du har mulighed for at indrapportere fejl på service@avdan.dk,  ringe til vores Firstline Support på telefon 4696 9696 – eller indrapportere via vores online fejlrapporteringssystem.

  • Låneudstyr kan indgå som en del af aftalen.

Service på Klippekort

Vi tilbyder også service med klippekort. Et Avdan klippekort giver dig sikkerhed for service og vedligeholdelse indenfor 48 timer efter fejlmelding.

Fejlmeldingen sker via vores Firstline Support. Det sikrer, at du modtager den rigtige hjælp og assistance, så hurtigt som muligt.

Du kan få et Avdan Serviceklippekort på hhv. 10, 25, 40 og 80 klip. Ét klip = 1 servicetime. Kørsel faktureres særskilt.

Gratis servicetjek

Har du AV-udstyr, som enten er af ældre dato, eller som ikke helt fungerer efter nutidige standarder. Eller har du blot behov for at få gennemgået dit AV-udstyr for at få råd og vejledning til, hvordan din løsning måske kan gøres bedre, mere tidssvarende og brugervenlig. Så kan du ganske gratis bestille et servicetjek hos os.

Hvad indeholder et Servicetjek?

Et Servicetjek er en gennemgang af din nuværende AV-løsning, hvor vi helt konkret kigger på, hvordan løsningen fungerer, hvordan den er sat op, hvilke behov den skal dække, og om løsningen dækker de nuværende behov.

Vi vurderer, hvad der skal til for at løfte løsningen; om den kan løftes, ved at der foretages justeringer i opsætningen, om den skal serviceres, opdateres eller om der skal mere til. Du får en eksperts vurdering og rådgivning til, hvad du kan gøre for at løfte din AV-løsning.

Alt sammen med udgangspunkt i det behov, som du har.

Udfyld formularen - og lad os tage en snak

Lad os tage en snak om dit behov

Har du brug for, at vi hjælper dig med løbende at vedligeholde og optimere dit AV-styr? Eller ønsker du blot et servicetjek af dit eksisterende udstyr?

Ring til os på tlf. 8745 6090 – eller skriv.

Så tager vi en snak om dine muligheder for et serviceeftersyn eller en service- og support aftale på dit AV-udstyr.

Kontakt os

Eller udfyld formularen

    Adresser

    Hovedkontoret

    AVDAN A/S

    Vrøndingvej 2
    DK-8700 Horsens

    Adresser

    Kontor Sjælland

    AVDAN Skovlunde

    Literbuen 10B, 1. th.
    DK-2740 Skovlunde

    Dokumenter

    Salgs- og leveringsbetingelser

    Cookie- og privatlivspolitik

    Links

    Kontakt

    Medarbejdere

    Job

    Aktiviteter

    Nyheder

    Kontakt

    Tel: +45 8745 6090

    Email: info@avdan.dk

    CVR: 35382747

    Scroll to top Scroll to top Scroll to top