Visuel inspektion af udstyrets tilstand, hvor vi kontrollerer for synlige skader eller slid på både udstyr, kabler og tilslutninger.
AVDAN Service og Support
Når du køber AV-udstyr hos AVDAN, er du aldrig alene – heller ikke efter endt installation.
AVDAN Service og Support har en række forskellige tilbud, som alle har fokus på at sikre dig og dit udstyr bedst muligt.
Fælles for vores service og supporttilbud er, at de bliver udført af veluddannede AV-teknikere med de nødvendige kompetencer og certificeringer.
Hos AVDAN møder du nogle af branchens tungeste profiler og mest erfarne teknikere indenfor kombinationen AV, UC og IT.
Det betyder, at du kan føle dig helt tryg.
Hvis uheldet er ude: Så sørger vi for, at du er hurtigt oppe og køre igen.
SERVICE OG SUPPORT HOS AVDAN
Dine forskellige muligheder.
FIRSTLINE SUPPORT
Én fast linie ind til vores support, hvor du bliver mødt af teknisk ekspertise, som sikrer dig den rigtige hjælp – hurtigt.
LÆS MERE
AV-SERVICEEFTERSYN
En grundig gennemgang og vedligeholdelse af dit eksisterende AV-udstyr.
LÆS MERE
SERVICE- OG SUPPORTAFTALE
En fast aftale som sikrer, at du løbende får vedligeholdt dit AV-udstyr, og at du har prioriteret adgang til supportfunktionen.
LÆS MERE
SERVICE PÅ KLIPPEKORT
Et Avdan “Serviceklippekort” på enten 10, 25, 40 eller 80 klip. Det er helt op til dig.
LÆS MERE
GRATIS SERVICETJEK
En gennemgang af din nuværende AV-løsning, hvor vi helt konkret kigger på din situation, dine behov og dine muligheder.
LÆS MERE
Firstline support
Uanset hvilken type hjælp du har brug for til din AV-løsning, så sidder vi altid klar til at hjælpe dig. Med vores firstline support er du sikret hurtig adgang til service af din AV-løsning.
Vores firstline support hjælper dig med effektivt at definere problemet, og sørger for at lige netop de teknikere, som kan løse din udfordring, får besked. På den måde sikrer vi den kortest mulige vej til service og support hos AVDAN.
AV-serviceeftersyn
Et AV-serviceeftersyn er en grundig gennemgang og vedligeholdelse af dit AV-udstyr for at sikre, at det fungerer optimalt.
Hvor, hvornår og hvor tit
Du bestemmer selv hvor, hvornår og hvor tit du ønsker et AV-serviceeftersyn. Med AV-serviceeftersynet, er du med til at sikre, at dit AV-udstyr fungerer, samtidig med at du kan få input og inspiration til forbedringer eller videreudvikling af din løsning.
Serviceeftersynet er forbyggende, og kan også fås som en fast del af en Service- og supportaftale hos AVDAN.
Et AV-serviceeftersyn indeholder
- Visuel inspektion af udstyrets tilstand, hvor vi kontrollerer for synlige skader eller slid på både udstyr, kabler og tilslutninger.
- Test og afprøvning af udstyret. Både billed- og lydkvalitet testes og kalibreres, hvilket typisk betyder, at både lysstyrke, kontrast, farvebalance og lydniveauer justeres for optimal ydeevne.
- Software og firmware opdateres til de seneste versioner, og der implementeres relevante patches eller fejlrettelser.
- Højttalere og mikrofoner testes og justeres for at sikre klar lydgengivelse og optagelse.
- Efter endt servicetjek udformes en servicerapport om udstyrets tilstand, de udførte opgaver og eventuelle anbefalinger til yderligere forbedringer eller udskiftninger.
Fast service- og supportaftale
Du har også mulighed for at tegne en fast Service- og Supportaftale, som passer præcis til dit behov og udstyr.
En fast AVDAN Service- og Supportaftale inkluderer typisk en række forskellige elementer, herunder regelmæssige serviceeftersyn af dit AV-udstyr. Aftalen sikrer, at du løbende får vedligeholdt dit AV-udstyr, og at du har prioriteret adgang til supportfunktionen.
Service- og Supportaftalen kan omfatte alt fra projektorer, LED-skærme, multitouchskærme, lydsystemer, mikrofoner, programmering til avancerede videokonference-systemer og kontrolrum. Aftalen sikrer, at udstyret
Før vi kan indgå en Serviceaftale på dit eksisterende udstyr, udfører vi altid et indledende Serviceeftersyn.
AV-Service- og supportaftalen indeholder
Fordele ved AVDAN Service- og Supportaftale
Service på Klippekort
Vi tilbyder også service med klippekort. Et Avdan klippekort giver dig sikkerhed for service og vedligeholdelse indenfor 48 timer efter fejlmelding.
Fejlmeldingen sker via vores Firstline Support. Det sikrer, at du modtager den rigtige hjælp og assistance, så hurtigt som muligt.
Du kan få et Avdan Serviceklippekort på hhv. 10, 25, 40 og 80 klip. Ét klip = 1 servicetime. Kørsel faktureres særskilt.
Gratis servicetjek
Har du AV-udstyr, som enten er af ældre dato, eller som ikke helt fungerer efter nutidige standarder. Eller har du blot behov for at få gennemgået dit AV-udstyr for at få råd og vejledning til, hvordan din løsning måske kan gøres bedre, mere tidssvarende og brugervenlig. Så kan du ganske gratis bestille et servicetjek hos os.
Hvad indeholder et Servicetjek?
Et Servicetjek er en gennemgang af din nuværende AV-løsning, hvor vi helt konkret kigger på, hvordan løsningen fungerer, hvordan den er sat op, hvilke behov den skal dække, og om løsningen dækker de nuværende behov.
Vi vurderer, hvad der skal til for at løfte løsningen; om den kan løftes, ved at der foretages justeringer i opsætningen, om den skal serviceres, opdateres eller om der skal mere til. Du får en eksperts vurdering og rådgivning til, hvad du kan gøre for at løfte din AV-løsning.
Alt sammen med udgangspunkt i det behov, som du har.
Adresser
Hovedkontoret
AVDAN A/S
Vrøndingvej 2
DK-8700 Horsens
AVDAN Skovlunde
Literbuen 10B, 1. th.
DK-2740 Skovlunde
Adresser
AVDAN Ølgod
Viaduktvej 30
DK-6870 Ølgod
AVDAN Herning
Cypresvej 4
DK-7400 Herning