Mødebooking
Få en bedre udnyttelse af jeres mødelokaler med overblik og direkte bookning på møderumsskærme.
Booking af mødelokale
Du kan optimere brugen af dine mødelokaler med et bookingsystem kombineret med skærme, placeret ved dørene ind til alle lokaler eller møderum. Med skærmene giver du dine medarbejdere mulighed for at booke mødelokaler, når de står foran selve mødelokalet. De enkelte skærme viser tydeligt, om lokalet er optaget, hvem det benyttes af, samt hvornår lokalet er ledigt igen. Og med bookingsystemet giver du dine medarbejdere mulighed for at booke lokaler ,mens de er på farten. Det giver fleksibilitet og bedre udnyttelse af dine lokaler.
Booking af mødelokale direkte på skærmen
Med et mødebookingsystem bliver det muligt at booke et ledigt lokale direkte på skærmen ved lokalet eller at forlænge et eksisterende møde. Det giver fleksibilitet, når der opstår ad-hoc-møder eller ændringer.
På lokale- og møderumsskærmene vises informationen direkte fra den kalender, det skema eller bookingsystem, der bruges i organisationen. Visningen kan bl.a. indeholde aktuelle og næstkommende bookinger inkl. start og sluttid, emne og beskrivelse. På den måde kan bl.a. man se, om det er muligt at forlænge et møde.
Bookning af lokaler via systemet
Bookingsystemet gør det muligt for alle med adgang til systemet at booke møderum og lokaler direkte fra bookingsystemet. Alle medarbejdere, både dem der befinder sig i huset, og dem der befinder sig på farten, kan derved hurtigt booke de lokaler de har brug for.
Flere fordele ved at bruge et mødebookingsystem
Tidsbesparende:
Et bookingsystem giver medarbejderne mulighed for hurtigt og nemt at planlægge og booke møder selv.
Undgå planlægningskonflikter:
Et bookingsystem kan hjælpe med at undgå planlægningskonflikter ved at give medarbejderne mulighed for at se, hvorvidt et mødelokale eller en anden ressource er booket for en bestemt tidsperiode. Dette kan forhindre dobbeltbookinger.
Overblik:
Et bookingsystem kan hjælpe med at forbedre overblikket ved at holde styr på alle bookede mødelokaler fra ét centralt sted. Det betyder, at det bliver nemmere at finde information om kommende møder og ledige lokaler.
Bedre udnyttelse af ressourcer:
Ved at bruge et bookingsystem kan virksomheder sikre, at deres mødelokaler og andre ressourcer bliver brugt effektivt. Dette kan være med til at reducere spild af plads og ressourcer.
Øget produktivitet:
Ved at strømline mødeplanlægningsprocessen kan et bookingsystem være med til at øge produktiviteten ved at reducere den tid, som medarbejderne bruger på at planlægge og finde ledige mødelokaler.
Fjernadgang:
Mange bookingsystemer gør det muligt for medarbejdere at planlægge møder eksternt, hvilket kan være særligt nyttigt for teams, der arbejder eksternt, eller som har medarbejdere forskellige steder. Fjernadgang gør det nemmere at planlægge møder på tværs af tidszoner og er med til at sikre, at alle har adgang til den information, som de har brug for.
Adresser
Hovedkontoret
AVDAN A/S
Vrøndingvej 2
DK-8700 Horsens
AVDAN Skovlunde
Literbuen 10B, 1. th.
DK-2740 Skovlunde
Adresser
AVDAN Ølgod
Viaduktvej 30
DK-6870 Ølgod
AVDAN Herning
Cypresvej 4
DK-7400 Herning