• Link to LinkedIn
  • Link to Facebook
  • Link to Mail
  • Nyheder
  • Arrangementer
    • Munkebjerg Hotel – Open Day
    • Hybridundervisning – Open Day
  • Job
  • Kontakt
    • Teamet
+45 87 45 60 90
AVDAN
  • Forside
  • Løsninger
    • Billede og skærme
      • Skærme
      • Touchskærme
      • LED skærme
      • Infoskærme
      • Mødebooking
      • Projektorer
    • Betjening
      • Touchbetjening
      • Trykknapbetjening
      • AV Management
    • Lyd
      • Højttalere
      • Mikrofoner
      • Teleslynge
      • Akustik
    • Online møder
      • Videokonference
      • Bring Your Own Device
      • Microsoft Teams Room
      • Zoom Rooms
      • På tværs af platforme med Pexip
    • Præsentation
      • Trådløs skærmdeling
      • AV over IP
      • Streaming
    • Kontrolcenter / kontrolrum
      • Kontrolrum
      • Skærme til kontrolrum
      • Styring
      • Hardware-sikkerhed
  • AV-rådgivning
  • Kundecases
  • Support og service
    • Fejlmelding
      • Har du et produkt, der ikke virker, som det skal, kan du nemt og helt enkelt fejlmelde produktet her.
    • Fjernsupport
      • Vi yder fjernsupport via Teamviewer. Den får du adgang til her.
    • Support og service
      • Du er aldrig alene – heller ikke efter endt installations fase. Vores AV support sikrer dig de bedste teknikere, så du kan føle dig tryg, og hurtigt er oppe og køre igen.
  • Om os
    • Fakta om AVDAN
      • En 100 % danskejet virksomhed, grundlagt på et solidt fundament af erfaring.
    • Vision, Mission og DNA
      • Vi rådgiver, udvikler og implementerer den bedste løsning for dig. Og drifter, servicerer og vedligeholder den bagefter, så du kan være sikker på en løsning, der virker. Alt sammen med udgangspunkt i vores DNA.
    • Vi tager grønt ansvar
      • Vi tager gerne vores del af ansvaret for den bæredygtige udvikling. Det gør vi med miljøvenlig CSR-politik og løsninger, som bidrager til en grønnere hverdag.
    • Certificeringer
      • Vores certificeringer er din sikkerhed for højt fagligt niveau – og den bedste AV-løsning.
    • AVDAN på SKI-aftalerne
      • SKI 02.70 – det optimale valg
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Søg
  • Menu Menu

Hvorfor er SKI 02.70 det optimale valg for jer, som kunder?

Hvad vil I helst, når I skal have ny AV-løsning – eller indkøbe flere AV-produkter til jeres nye møde-, konference- eller undervisningslokaler?

1

Følge den AV-strategi, I har valgt.
_____
En strategi, der tager udgangspunkt i jeres behov, jeres hverdag og jeres udfordringer, forudsætninger, forhold, protokoller mv. – og derved får I lige netop den løsning, som passer til jer.

2

Forsøge at finde produkter, som måske kan matche jeres AV-strategi, på en rammeaftale med produkter, som i de fleste tilfælde er udvalgt udelukkende pga. prisen.
_____

En rammeaftale som ændres hvert 4. år, så I ikke kan være sikre på at kunne få de samme produkter næste gang, I skal købe ind.

Det betyder højst sandsynligt, at I er nødt til at gå på kompromis med jeres AV-strategi.

Sagt på en anden måde: Hvad er vigtigst, når I skal have en ny AV-løsning? At løsningen passer præcis til jer – eller at I kan finde nogle produkter, som måske ligner dem I har – men ikke helt – på en liste, som er lavet af andre – med alle de udfordringer det giver med nye og andre opsætninger?

Sådan får I præcis de produkter og løsninger, I ønsker

Et eksempel fra hverdagen:

En uddannelsesinstitution har løbende behov for at tilkøbe interaktive touchskærme til deres undervisningslokaler.

Uddannelsesinstitutionen har derfor fået udarbejdet en gennemtænkt AV-strategi – og en designmanual som præcist beskriver, hvilken type skærme og opsætninger institutionen anvender.

Indkøbene samler kunden i puljer. Fire gange om året laver kunden et miniudbud på SKI 02.70, fordi deres produktvalg og løsninger ikke findes på rammeaftalerne. Kunden får derved tilbud og priser på de produkter og løsninger, som passer præcis ind i deres set up. Det betyder, at de nye produkter uden problemer og tilpasninger kan indgå i resten af det system og set up, som kunden allerede har.

Læs mere om, hvordan I får en AV-strategi og designmanual

Sådan får I præcis det, I vil have – til de bedste priser

Hvis I udarbejder en AV-strategi og -designmanual – og køber ind på SKI 02.70, så får I præcis de AV-løsninger, I ønsker – til de bedste priser.

En gennemtænkt AV-strategi er med til at sikre, at I får de samme produkter og det samme set up i jeres lokaler og på jeres forskellige lokationer – hver gang. I får løsninger, som sikrer at produkterne taler sammen. De ensartede produkter og opsætninger gør løsningerne mere brugervenlige. Det gør det også nemmere at servicere og supportere – og sidst men ikke mindst giver det en mere sikker drift.

Når I, med udgangspunkt i jeres AV-strategi, udarbejder jeres designmanuel, tager I nemlig højde for både produkterne, men også for, hvordan produkterne taler sammen i et system.

Skifter I et produkt kan det skabe udfordringer. Flere produkter styres via lan, rs232. Hvert produkt har sin protokol. Det betyder, at der udover selve funktionsstyringen af produkterne, også er en integration og kommunikation på tværs og imellem produkterne at tage højde for – når det samlede system skal fungere optimalt.

Derfor er det ikke nogen god idé, ”bare” at vælge et produkt der ligner…

Men hvad med udbudspligten og SKI aftaler?

Med en AV-strategi og -designmanual i hånden, kan I købe ind på 02.70 aftalen i miniudbud – og derved få præcis de produkter og løsninger, I ønsker.

Aftalerne betyder nemlig, at hvis I ikke kan finde præcis de produkter og løsninger, som I efterspørger på rammeaftalerne, så udbyder I projektet på SKI 02.70, og vedlægger jeres designmanual.

På den måde får I præcis de løsninger og produkter, som I ønsker – til de bedste priser.

Sådan får I udarbejdet en AV-strategi og designmanual

SKI 02.70 er det dynamiske indkøbssystem

SKI 02.70 er et dynamisk indkøbssystem til indkøb af de fleste AV-løsninger, både produkterne, men også de tilknyttede ydelser i form af service og installation.

I det dynamiske indkøbssystem er sortimentet ikke fastlagt på forhånd. Det betyder, at aftalen følger med den teknologiske udvikling, hvor hvert indkøb fastsættes direkte ud fra jeres indkøbsbehov. Det er således en fleksibel aftaleform.

Sådan gør I

Når I offentliggør jeres indkøbsbehov i systemet, beslutter I selv, hvordan forskellige evalueringsparametre skal vægtes. Dermed kan I skrue evalueringen sammen, så indkøbet skræddersyes jeres indkøbs-og AV-strategi. Der kan evalueres på en lang række parametre, når der foretages et konkret indkøb, f.eks. omkostninger, miljøvenlighed, funktioner, æstetik, innovation, leveringsvilkår, brugervenlighed, sikkerhed og genbrug.

Det hele starter med en AV-strategi og en designmanual.

Kontakt os i dag - så I også får løsninger, som passer præcist til jer - og jeres behov

Kontakt os i dag

Har du brug for råd og vejledning i forbindelse med udarbejdelsen af en AV-strategi og en AV-designmanual, så tag fat i os. Vi rådgiver om professionelle AV-løsninger til både store og små projekter. Ring til os på tlf. 8745 6090 – eller skriv. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Kontakt os

Eller udfyld formularen

    Adresser

    Hovedkontoret

    AVDAN A/S

    Vrøndingvej 2
    DK-8700 Horsens

    Adresser

    Kontor Sjælland

    AVDAN Skovlunde

    Literbuen 10B, 1. th.
    DK-2740 Skovlunde

    Dokumenter

    Salgs- og leveringsbetingelser

    Cookie- og privatlivspolitik

    Links

    Kontakt

    Medarbejdere

    Job

    Aktiviteter

    Nyheder

    Kontakt

    Tel: +45 8745 6090

    Email: info@avdan.dk

    CVR: 35382747

    Scroll to top Scroll to top Scroll to top