AV-Management
Overvågnings-, planlægnings- og administrationssoftware til den moderne, intelligente arbejdsplads
Hvad er overvågnings- planlægnings- og adminstrationssoftware?
Et overvågnings-, planlægnings- og administrationssoftware integrerer systemer og teknologier, der typisk opererer i siloer, så de fungerer sammen som et enkelt system. Et overvågnings-, planlægnings- og administrationssoftware gør det lettere at få alle de forskellige værktøjer, som kunderne benytter, til at arbejde sammen, herunder bookning af mødelokaler, planlægning af netværksrum, remote help desk, enhedsovervågning, dataindsamling og rapportering. AV-Management fås både som cloud og on-premises løsning.
Med en administrationsplatform bliver det nemt at :
Nem administration
Helpdesk og support
AV- og IT-personale får automatisk advarsler om f.eks. enheder, som ikke fungerer, så problemerne hurtigt kan løses – for at maksimere oppetiden.
Mødedeltagere kan kontakte supportpersonale fra skærmen i det bookede lokale, og derved få hurtig hjælp.
Supportpersonale kan løse problemer under et møde uden at være fysisk til stede, ved f.eks. at overtage skærmen i lokalet.
Data og rapportering
Indsamling af data og generering af rapporter om brugen af lokalerne og lokalernes udstyr, hjælper virksomheder med at optimere investeringerne, så virksomhedernes udstyr altid passer til deres behov.
- Lokalebrug – hvor ofte er lokalet reserveret? Hvornår bruges lokalet? Hvor lang tid bruges det? Hvem bruger det?
- Belægning – Blev lokalet brugt, da det blev reserveret? Hvor mange ”no show” er der? Hvor mange mennesker bruger lokalet pr. møde?
- Enhedsbrug – hvor ofte bruges AV- eller VTC -systemet? Hvilke kilder bruges? Hvor ofte bruges skærmen (hvis der er mere end én, bruges begge)?
Fordele AV-Management
Endpoint Management
Endpoint Management giver dig mulighed for at administrere firmware, indstillinger og programmer på alle enheder i et rum, med komplet log over alle ændringer.
Support
Tilbyd dine brugere fjernsupport. Supporten inkluderer bl.a. opkald til support, som herefter kan hjælpe og assistere med bl.a. fejlfinding eller betjening af skærme.
Workplace Analytics
Forstå, hvordan lokaler og udstyr bruges. Workplace Analytics giver dig overblik over, hvordan rum og systemer anvendes.
API -adgang
Integrer med din foretrukne Business Intelligence -platform eller andre administrationsværktøjer for at få endnu mere indsigt. Ved hjælp af en standard API kan AV-Management systemet integreres med en lang række andre forretningsværktøjer for at sikre, at dine systemer udnyttes optimalt.
Tilpasset udvikling
Tilpas jeres værktøjer til den måde I arbejder på.
Interaktive dashboards giver dig adgang til data, som beskriver hvordan dit udstyr og dine værktøjer bliver brugt.
Du kan indsamle data uden brug af programmering.
Du kan optimere jeres sammensætning og brug af værktøjer og teknologi på baggrund af indsamlet data.
Adresser
Hovedkontoret
AVDAN A/S
Vrøndingvej 2
DK-8700 Horsens
AVDAN Skovlunde
Literbuen 10B, 1. th.
DK-2740 Skovlunde
Adresser
AVDAN Ølgod
Viaduktvej 30
DK-6870 Ølgod
AVDAN Herning
Cypresvej 4
DK-7400 Herning